Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1441
Назва: Особливості_психофізичного_і_соціального_становлення_вихованців_дитячого_будинку.
Автори: Коробова, Лілія Олегівна
Ключові слова: Дитячий будинок
Соціалізація
Дата публікації: 2011
Видавництво: Інститут психології імені Г. С. Костюка
Серія/номер: УДК;37 (09)
Короткий огляд (реферат): Діти, які проживають в дитячих будинках, мають ряд проблем в емоційно-вольовій, інтелектуальній, культурній та фізичній сфері, проблеми з розвитком навичок комунікації, у формуванні статевої ідентифікації, що призводить до вагомих порушень у період соціальної адаптації. До того ж можна сказати, що всі ці проблеми є наслідком життя дитини до поміщення її в дитячий будинок (асоціальна сім’я, наслідки депривації, психологічні травми внаслідок фізичних та психічних знущань батьків або їх загибелі). Але з іншого боку, ці проблеми можуть бути обумовлені проживанням таких дітей у дитячому будинку, для якого характерно: дефіцит соціокультурного досвіду, обов’язковий характер спілкування з дорослими та дітьми, малий простір для існування, неможливість вільного вибору діяльності, відсутність моделі сім’ї.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1441
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Коробова Л.О.pdf276,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.