Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтецик, Сергій Павлович-
dc.date.accessioned2013-11-14T13:40:38Z-
dc.date.available2013-11-14T13:40:38Z-
dc.date.issued2013-06-26-
dc.identifier.issn2307-4507-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1472-
dc.description.abstractУ статті розглянуто методичні особливості здійснення індивідуального підходу в процесі організації самостійної роботи учнів з фізики. Наведено конкретні приклади диференційованих карток-консультацій та завдань для реалізації самостійної роботи з фізики.uk
dc.description.sponsorshipДякую дружині за підтримку.uk
dc.publisherКам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378:005.6:53(082);-
dc.relation.ispartofseriesББК 74.265.1+74.268.53-41;-
dc.subjectнавчання фізикиuk
dc.subjectіндивідуальний підхідuk
dc.subjectсамостійна робота з фізикиuk
dc.subjectрозгалужене планування дидактичних матеріалівuk
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ З ФІЗИКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannya_indyvidualnogo_pidhodu_v_procesi_organizacii_samostijnoi_roboty_uchniv_z_fizyky.pdf154,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.