Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1473
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Михайло Тадейович-
dc.contributor.authorСтецик, Сергій Павлович-
dc.date.accessioned2013-11-14T14:04:00Z-
dc.date.available2013-11-14T14:04:00Z-
dc.date.issued2012-06-18-
dc.identifier.isbn978-966-2660-55-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1473-
dc.description.abstractУ доповіді обґрунтовано критерії класифікації електронних підручників, вимоги до створення електронних підручників і представлено власну розробку електронного підручника як засобу індивідуалізації навчальної діяльності учнів з фізики.uk
dc.publisherФОП Грінь Д.С.uk
dc.subjectіндивідуалізація навчальної діяльності учнівuk
dc.subjectелектронний підручник з фізикиuk
dc.subjectрозгалужене планування дидактичних матеріалівuk
dc.subjectнавчання фізикиuk
dc.titleЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИКИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Elektronnyj_pidruchnyk_yak_zasib_indyvidualizacii_navchalnoi_diyalnosti_uchniv_z_fizyky.pdf302,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.