Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.contributor.authorМартинюк, Михайло Тадейович-
dc.contributor.authorХитрук, Валентин Іванович-
dc.contributor.authorСтецик, Сергій Павлович-
dc.date.accessioned2013-11-15T08:08:32Z-
dc.date.available2013-11-15T08:08:32Z-
dc.date.issued2012-03-20-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1514-
dc.description.abstractУ статті представлено методику впровадження методу навчальних проектів як засобу поєднання індивідуальної і фронтальних форм навчальної діяльності учнів у процесі вивчення фізики та можливість їх впровадження на рівні навчальної програми.uk
dc.subjectметод навчальних проектівuk
dc.subjectформування навчальних компетенцій учнівuk
dc.subjectпоєднання індивідуальної і групової форми навчальної діяльностіuk
dc.titleМЕТОД НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ ПОЄДНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ І ФРОНТАЛЬНОЇ ФОРМ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metod_poektiv.pdf225,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.