Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1514
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Декарчук, Марина Вадимівна | - |
dc.contributor.author | Мартинюк, Михайло Тадейович | - |
dc.contributor.author | Хитрук, Валентин Іванович | - |
dc.contributor.author | Стецик, Сергій Павлович | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-15T08:08:32Z | - |
dc.date.available | 2013-11-15T08:08:32Z | - |
dc.date.issued | 2012-03-20 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1514 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено методику впровадження методу навчальних проектів як засобу поєднання індивідуальної і фронтальних форм навчальної діяльності учнів у процесі вивчення фізики та можливість їх впровадження на рівні навчальної програми. | uk |
dc.subject | метод навчальних проектів | uk |
dc.subject | формування навчальних компетенцій учнів | uk |
dc.subject | поєднання індивідуальної і групової форми навчальної діяльності | uk |
dc.title | МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ ПОЄДНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ І ФРОНТАЛЬНОЇ ФОРМ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИКИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
metod_poektiv.pdf | 225,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.