Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1519
Назва: | МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ КАНАДСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ |
Автори: | Павлюк, Вікторія Ігорівна |
Ключові слова: | Болонський процес Канадські університети |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | НДПУ імені Миколи Гоголя |
Серія/номер: | УДК;378.4(71):001.4(450.451) |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена питанню окреслення можливостей і викликів Болонського процесу для канадських університетів. Проаналізовано шляхи та напрями гармонізації вищої багаторівневої педагогічної освіти Канади в рамках співпраці з європейськими країнами у ХХІ ст. Розкрито специфіку реформування університетських навчальних програм з освітньо-кваліфікаційних рівнів системи підготовки вчителів у Канаді (бакалавр,магістр, доктор). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1519 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
mozh_ta_vukl_bol_prots.pdf | 296,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.