Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1573
Назва: | Роль стилю діяльності педагога-хореографа в контексті аналізу системи Жак-Далькроза |
Автори: | Андрощук, Людмила Михайлівна |
Ключові слова: | Е.Жак-Далькроз творче самовираження |
Дата публікації: | 25-чер-2013 |
Видавництво: | Умань:Візаві |
Бібліографічний опис: | Андрощук Л.М. Роль стилю діяльності педагога-хореографа в контексті аналізу системи Жак-Далькроза / Андрощук Л.М. // Матеріали Міжнародного науково-практичного семінару «Техніка Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін» (25-26 червня 2013 року). – Умань:Візаві, 2013. – С. 5–7. |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізована система Е. Жак-Далькроза, в основі якої лежить ідея самопізнання та самореалізації особистості в мистецтві, яка відкриває нові грані процесу формування індивідуального стилю діяльності майбутнього педагога-хореографа. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1573 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЛЬ СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА В КОНТЕКСТІ АНАЛІЗУ СИСТЕМИ ЖАК-ДАЛЬКРОЗА.pdf | 196,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.