Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1873
Назва: | Концептуальні підходи до проектування змісту сучасного уроку рідної мови |
Автори: | Кучеренко, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | сучасний урок української мови методичний змістовий компонент практичний теоретичний зміст уроку лінгводидактичний підхід аспекти навчання |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Умань, ФОП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Кучеренко І. А. Концептуальні підходи до проектування змісту сучасного уроку рідної мови / І. А. Кучеренко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013.. – Ч.2. – С. 254-260. |
Серія/номер: | УДК 371.32; |
Короткий огляд (реферат): | У статті схарактеризовано специфіку категорійних лінгводидактичних понять «аспект» і «підхід», визначено на концептуальному рівні пріоритетні лінгводидактичні підходи до проектування змісту уроку української мови в основній школі, встановлено основні змістові компоненти уроку рідної мови, проектування яких здійснюється з урахуванням компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, когнітивно-комунікативного, системно-мовного, функційно-стилістичного підходів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1873 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
suchasnyi_urok_ridnoi_movy.pdf | 2,04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.