Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2039
Назва: | Обдарованість як асинхронний розвиток |
Автори: | Бевз, Олена Павлівна |
Ключові слова: | освіта обдарованих дітей США обдарованість асинхронний розвиток рівні розвитку структура особистості |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | К.: Інститут обдарованої дитини НАПН України |
Бібліографічний опис: | Філософсько-методологічні аспекти визначення обдарованості : матеріали круглого столу, 26 жовтня 2011 р., м. Київ |
Серія/номер: | УДК 376.54(73); |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджуються характерні особливості обдарованих дітей з точки зору асинхронного розвитку і теорії позитивної дезінтеграції К. Домбровського. Автором з’ясовано основні елементи теорії, а саме: рівні розвитку, компоненти потенціалу розвитку, динамізми розвитку та фактори, що впливають на індивідуальний розвиток. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2039 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Обдарованість_як_асинхронний_розвиток.pdf | 190,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.