Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2040
Title: ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ ОБДАРОВАНИХ ПІДЛІТКІВ У ШКОЛАХ США
Authors: Бевз, Олена Павлівна
Keywords: педагогічна підтримка
особистісний саморозвиток
обдаровані підлітки
галузь освіти обдарованих дітей США
модель педагогічної підтримки
Issue Date: 2012
Publisher: м. Київ: Видавництво “Науковий світ”
Citation: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
Series/Report no.: УДК 373.5.042-056.45(043.3);
Abstract: Дослідження присвячено вивченню та теоретичному обґрунтуванню організаційно-педагогічних засад педагогічної підтримки особистісного саморозвитку обдарованих підлітків у школах США. Уточнено сутність поняття «педагогічна підтримка особистісного саморозвитку обдарованих підлітків у школах США» на основі трактування таких його складових, як «педагогічна підтримка», «особистісний саморозвиток обдарованих підлітків», «обдарованість». Проаналізовано феномен педагогічної підтримки у контексті особистісно-орієнтованого підходу в освіті обдарованих дітей США. Окреслено адміністративно-правові та з’ясовано змістові, процесуальні та методичні засади педагогічної підтримки особистісного саморозвитку обдарованих підлітків в академічному, соціальному, емоційному і кар’єрному напрямах. Визначено типи програм, в межах яких реалізуються вказані напрями, та моделі педагогічної підтримки особистісного саморозвитку обдарованих підлітків. Окреслено можливості творчого використання позитивного досвіду американської школи в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2040
Appears in Collections:Факультет іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.