Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2040
Title: | ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ ОБДАРОВАНИХ ПІДЛІТКІВ У ШКОЛАХ США |
Authors: | Бевз, Олена Павлівна |
Keywords: | педагогічна підтримка особистісний саморозвиток обдаровані підлітки галузь освіти обдарованих дітей США модель педагогічної підтримки |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | м. Київ: Видавництво “Науковий світ” |
Citation: | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Series/Report no.: | УДК 373.5.042-056.45(043.3); |
Abstract: | Дослідження присвячено вивченню та теоретичному обґрунтуванню організаційно-педагогічних засад педагогічної підтримки особистісного саморозвитку обдарованих підлітків у школах США. Уточнено сутність поняття «педагогічна підтримка особистісного саморозвитку обдарованих підлітків у школах США» на основі трактування таких його складових, як «педагогічна підтримка», «особистісний саморозвиток обдарованих підлітків», «обдарованість». Проаналізовано феномен педагогічної підтримки у контексті особистісно-орієнтованого підходу в освіті обдарованих дітей США. Окреслено адміністративно-правові та з’ясовано змістові, процесуальні та методичні засади педагогічної підтримки особистісного саморозвитку обдарованих підлітків в академічному, соціальному, емоційному і кар’єрному напрямах. Визначено типи програм, в межах яких реалізуються вказані напрями, та моделі педагогічної підтримки особистісного саморозвитку обдарованих підлітків. Окреслено можливості творчого використання позитивного досвіду американської школи в аспекті досліджуваної проблеми в Україні. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2040 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Педагогічна_підтримка_особистісного_саморозвитку_обдарованих_підлітків_у_школах_США.pdf | 439,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.