Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.date.accessioned2013-12-11T19:24:40Z-
dc.date.available2013-12-11T19:24:40Z-
dc.date.issued2012-04-03-
dc.identifier.citationПроблеми створення ІКТ навчанняuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2096-
dc.description.abstractБільш загальний підхід до використання ІКТ в наскрізній підготовці фахівців у ВНЗ має базуватися на їх інтегративній природі, яка об’єднує знання з різних наукових галузей – фізики, математики, електроніки, інформатики, кібернетики, психології, педагогіки, філології тощо. Тому логічно структурована цілісна система запровадження ІКТ в підготовці майбутнього фахівця має бути узгоджена в цілому як у межах відповідних навчальних планів, так і навчальних програм дисциплін, передбачених цими планами.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційної технологіїuk
dc.titleЩодо проблем створення ікт навчання фізики і астрономіїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ShchODO_PROBLEM_STVORENNIa_IKT_NAVChANNIa_FIZYKY_I_ASTRONOMII.pdf101,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.