Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2096
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Ігор Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Краснобокий, Юрій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-11T19:24:40Z | - |
dc.date.available | 2013-12-11T19:24:40Z | - |
dc.date.issued | 2012-04-03 | - |
dc.identifier.citation | Проблеми створення ІКТ навчання | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2096 | - |
dc.description.abstract | Більш загальний підхід до використання ІКТ в наскрізній підготовці фахівців у ВНЗ має базуватися на їх інтегративній природі, яка об’єднує знання з різних наукових галузей – фізики, математики, електроніки, інформатики, кібернетики, психології, педагогіки, філології тощо. Тому логічно структурована цілісна система запровадження ІКТ в підготовці майбутнього фахівця має бути узгоджена в цілому як у межах відповідних навчальних планів, так і навчальних програм дисциплін, передбачених цими планами. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційної технології | uk |
dc.title | Щодо проблем створення ікт навчання фізики і астрономії | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ShchODO_PROBLEM_STVORENNIa_IKT_NAVChANNIa_FIZYKY_I_ASTRONOMII.pdf | 101,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.