Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2154
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-19T15:26:19Z | - |
dc.date.available | 2014-01-19T15:26:19Z | - |
dc.date.issued | 2014-01-19 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2154 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано позиції вчених стосовно визначення сутності поняття “проектування”, обґрунтовано актуальність та особливості проектування як ефективної технології виховної діяльності школяра. Визначено п’ять (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекції проекту та заключний) основних етапів проектування виховної діяльності вихованців та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.032; | - |
dc.subject | проектування, виховна діяльність, класний колектив, школярі, життєва активність, класний керівник | uk |
dc.title | ПРОЕКТУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ АКТИВНОСТІ ШКОЛЯРА | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
проектування як ефективнийспосіб формування всебічно розвиненої особистості.pdf | 269,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.