Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2014-01-19T15:26:19Z-
dc.date.available2014-01-19T15:26:19Z-
dc.date.issued2014-01-19-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2154-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано позиції вчених стосовно визначення сутності поняття “проектування”, обґрунтовано актуальність та особливості проектування як ефективної технології виховної діяльності школяра. Визначено п’ять (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекції проекту та заключний) основних етапів проектування виховної діяльності вихованців та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.032;-
dc.subjectпроектування, виховна діяльність, класний колектив, школярі, життєва активність, класний керівникuk
dc.titleПРОЕКТУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ АКТИВНОСТІ ШКОЛЯРАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.