Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Ірина Степанівна-
dc.date.accessioned2014-01-23T23:07:00Z-
dc.date.available2014-01-23T23:07:00Z-
dc.date.issued2011-04-12-
dc.identifier.citation3. Ільченко І. Психологічні засади розвивального навчання / І. Ільченко // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичноїконференції «Розвивальне навчання та Школа діалогу культур – можливості взаємодоповнення», 12 квітня 2011 року. – Луцьк: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2011. – С. 70-73.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2167-
dc.description.abstractПроцес становлення системи розвивального навчання побудований на основі досягнень у галузі психології.Завдяки дослідженням учених-психологів сучасна педагогічна наука розширила межі навчального процесу, доповнюючи його поняттям самоактуалізації. Бо саме на основі природніх психологічних особливостей відбувається формування особистості кожної людини. Таким чином, ми спробуємо визначити психологічні принципи розвивального навчання і прослідкувати процес його вдосконалення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнститут обдарованої дитини НАПН Україниuk
dc.subjectРозвивальне навчання, навчальний процес, самоактуалізація, психологічні особливості, особистістьuk
dc.titleПсихологічні засади розвивального навчанняuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psyhologichny_zasady.Pdf705,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.