Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2167
Title: | Психологічні засади розвивального навчання |
Authors: | Ільченко, Ірина Степанівна |
Keywords: | Розвивальне навчання, навчальний процес, самоактуалізація, психологічні особливості, особистість |
Issue Date: | 12-Apr-2011 |
Publisher: | Інститут обдарованої дитини НАПН України |
Citation: | 3. Ільченко І. Психологічні засади розвивального навчання / І. Ільченко // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичноїконференції «Розвивальне навчання та Школа діалогу культур – можливості взаємодоповнення», 12 квітня 2011 року. – Луцьк: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2011. – С. 70-73. |
Abstract: | Процес становлення системи розвивального навчання побудований на основі досягнень у галузі психології.Завдяки дослідженням учених-психологів сучасна педагогічна наука розширила межі навчального процесу, доповнюючи його поняттям самоактуалізації. Бо саме на основі природніх психологічних особливостей відбувається формування особистості кожної людини. Таким чином, ми спробуємо визначити психологічні принципи розвивального навчання і прослідкувати процес його вдосконалення. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2167 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Psyhologichny_zasady.Pdf | 705,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.