Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-07-02T12:24:05Z-
dc.date.available2014-07-02T12:24:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЕлектронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу». – 2014. – № 1. – Режим доступу : (25)http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN25/index.htmluk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354-
dc.description.abstractДвомовна освіта як невід’ємна частина полікультурної освіти належить до єдиного цілісного освітнього підходу, є визначною особливістю змісту освіти державних шкіл Сполучених Штатів Америки останньої третини ХХ – початку ХХІ століття. У статті автором охарактеризовано найбільш ефективні моделі двомовного навчання, які практикуються в американських середніх навчальних закладах і відрізняються метою, в якій мірі використовується рідна мова школярів у навчальному процесі, часом, відведеним на двомовне навчання та іншими показниками.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЕлектронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК [37(73)+811(07)](043);-
dc.subjectдвомовна освітаuk
dc.subjectмодель білінгвального навчання-
dc.subjectамериканська школа-
dc.titleМоделі двомовного навчання в середній школі СШАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modeli_dvomovnogo_navchanna_v_cerednii_shkoli_SHA.pdf241,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.