Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білецька, Ірина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-07-02T12:24:05Z | - |
dc.date.available | 2014-07-02T12:24:05Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу». – 2014. – № 1. – Режим доступу : (25)http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN25/index.html | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354 | - |
dc.description.abstract | Двомовна освіта як невід’ємна частина полікультурної освіти належить до єдиного цілісного освітнього підходу, є визначною особливістю змісту освіти державних шкіл Сполучених Штатів Америки останньої третини ХХ – початку ХХІ століття. У статті автором охарактеризовано найбільш ефективні моделі двомовного навчання, які практикуються в американських середніх навчальних закладах і відрізняються метою, в якій мірі використовується рідна мова школярів у навчальному процесі, часом, відведеним на двомовне навчання та іншими показниками. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу» | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК [37(73)+811(07)](043); | - |
dc.subject | двомовна освіта | uk |
dc.subject | модель білінгвального навчання | - |
dc.subject | американська школа | - |
dc.title | Моделі двомовного навчання в середній школі США | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Modeli_dvomovnogo_navchanna_v_cerednii_shkoli_SHA.pdf | 241,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.