Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354
Title: | Моделі двомовного навчання в середній школі США |
Authors: | Білецька, Ірина Олександрівна |
Keywords: | двомовна освіта модель білінгвального навчання американська школа |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу» |
Citation: | Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу». – 2014. – № 1. – Режим доступу : (25)http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN25/index.html |
Series/Report no.: | УДК [37(73)+811(07)](043); |
Abstract: | Двомовна освіта як невід’ємна частина полікультурної освіти належить до єдиного цілісного освітнього підходу, є визначною особливістю змісту освіти державних шкіл Сполучених Штатів Америки останньої третини ХХ – початку ХХІ століття. У статті автором охарактеризовано найбільш ефективні моделі двомовного навчання, які практикуються в американських середніх навчальних закладах і відрізняються метою, в якій мірі використовується рідна мова школярів у навчальному процесі, часом, відведеним на двомовне навчання та іншими показниками. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Modeli_dvomovnogo_navchanna_v_cerednii_shkoli_SHA.pdf | 241,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.