Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354
Title: Моделі двомовного навчання в середній школі США
Authors: Білецька, Ірина Олександрівна
Keywords: двомовна освіта
модель білінгвального навчання
американська школа
Issue Date: 2014
Publisher: Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу»
Citation: Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу». – 2014. – № 1. – Режим доступу : (25)http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN25/index.html
Series/Report no.: УДК [37(73)+811(07)](043);
Abstract: Двомовна освіта як невід’ємна частина полікультурної освіти належить до єдиного цілісного освітнього підходу, є визначною особливістю змісту освіти державних шкіл Сполучених Штатів Америки останньої третини ХХ – початку ХХІ століття. У статті автором охарактеризовано найбільш ефективні моделі двомовного навчання, які практикуються в американських середніх навчальних закладах і відрізняються метою, в якій мірі використовується рідна мова школярів у навчальному процесі, часом, відведеним на двомовне навчання та іншими показниками.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2354
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Modeli_dvomovnogo_navchanna_v_cerednii_shkoli_SHA.pdf241,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.