Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2416
Назва: | Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом ІІ половини ХІХ століття |
Автори: | Кушнір, Валентина Миколаївна |
Ключові слова: | класична та реальна гімназійна освіта, стародавні мови, природознавчі науки. |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Переяслав-Хмельницький |
Бібліографічний опис: | Кушнір В. Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом ІІ половини ХІХ століття / Гуманітарниий вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державни педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : Збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 013. - Вип. 28. - Том І. - С. 161-167 |
Серія/номер: | УДК 37(09); |
Короткий огляд (реферат): | В статті аналізуються погляди прогресивних педагогів ХІХ століття на проблему поділу середньої освіти на класичну та реальну в ході освітньої реформи 60 років. Висвітлено бачення середньої освіти М.Пироговим та К.Д.Ушинським. Визначено основні їх ідеї щодо класичної та реальної гімназійної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2416 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
stavlennia.pdf | 430,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.