Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуковіз, Олексій Павлович-
dc.date.accessioned2014-11-07T15:19:05Z-
dc.date.available2014-11-07T15:19:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation1uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2437-
dc.description.abstractВ статті аналізуються сучасні форми та методи організації дистанційного навчання у вищій школі, визначено їхнє місце для системи неперервної освіти вчителів початкової школи. Зокрема, звертається увага на використанні таких видів діяльності як вебінар, чат, форум, есе, телеесе. Зроблено акцент на застосування форм контролю: тестування, анкетування та самоконтроль.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВища освіта України № 3 (додаток 2). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології» − 2014. – Т. 3. – С. 165 – 170.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 004:(371.134+004+372.4);-
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.titleПро деякі форми та методи організації дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 0041.pdf216,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.