Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2496
Title: ОПТИМІЗАЦІЙНІ ШЛЯХИ ВИБОРУ СТРУКТУРИ КОМПЛЕКСУ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ
Authors: Кожухівська, Раїса Борисівна
Keywords: комплекс
комунікація
туризм
Issue Date: 2014
Abstract: За умов сьогодення, інтеграція комплексу маркетингових комунікацій в туризмі необхідна для досягнення успіху підприємства. Поєднання різних елементів маркетингу для підтримки туристичного продукту є більш ефективним, ніж використання одного з них. Туристичні підприємства на відміну, від торгівельних зіштовхуються з однією серйозною проблемою при організації комплексу комунікацій. Вона полягає в тому, що пропоновані ними послуги не мають уречевленої форми, а отже, їх не бачить споживач. У зв'язку з цим, особливого значення набуває чіткий опис як самих послуг, так і вигод, які отримає клієнт від їх споживання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2496
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
shlayhi viboru kompleksa komunikacii .pdf190,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.