Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2788
Title: Сутність інноваційних технологій навчання та їх роль в активізації пізнавальної діяльності студентів
Authors: Галушко, Сергій Миколайович
Гордашевська, Ганна
Галушко, Ліна
Keywords: інновація
інноваційна технологія навчання
підготовка майбутнього вчителя.
Issue Date: 2014
Publisher: Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Випуск 9. – С. 88−94.
Citation: Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Випуск 9. – С. 88−94.
Series/Report no.: хімія;
Abstract: Анотація.Сутність інноваційних технологій навчання та їх роль в активізації пізнавальної діяльності студентів. Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання технологій навчання для підготовки майбутніх учителів, аналізі складових елементів технологічного апарату, характеристиці домінантних технологій навчання навчального процесу. Показано, що здійснення ефективної підготовки майбутніх учителів можливе за умови впровадження інноваційних технологій навчання, які дають змогу підвищити інформаційну насиченість навчального матеріалу, забезпечити наочність, розширити можливості для самостійної навчальної діяльності майбутніх учителів і активізуватиїхнє мислення, надають змогу досягнути інтегрального результату педагогічної діяльності. Ключові слова: інновація, інноваційна технологія навчання, підготовка майбутнього вчителя.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2788
ISSN: 2367-4914
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2014 (1).pdf169,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.