Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/286
Назва: Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів на уроках географії
Автори: Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна
Коцеруба, К. В.
Ключові слова: пізнавальна діяльність
географія
методика навчання
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Тімець О. В. ОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ / О. В. Тімець, К. В.Коцеруба // Зб. наук. праць природн.-географ. ф-ту УДПУ. – Умань : «Софія», 2009. – С. 35–39.
Серія/номер: УДК;378; 371
Короткий огляд (реферат): Суспільні, економічні, політичні зміни в нашій державі закономірно змінюють підхід до процесу навчання та виховання учнів. Узято курс на гуманітаризацію і гуманізацію шкільної освіти, тому уміння працювати самостійно розглядається як найважливіша риса сучасної людини в умовах переходу до ринкової форми господарювання. У світлі названих вимог, а також тенденцій розвитку культури, науки і техніки проблема самостійності і творчої активності учнів у процесі навчання географії стає виключно актуальною.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/286
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Samos_pizn_diyal.pdf136,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.