Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2014-12-06T11:26:36Z-
dc.date.available2014-12-06T11:26:36Z-
dc.date.issued2014-05-24-
dc.identifier.citationКуценко С.В. Значення творчого мислення для процесу формування творчого потенціалу студента-хореографа засобами народно-сценічного танцю / С.В. Куценко // Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (23-24 травня 2014 року). – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2014. – 76-81.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2918-
dc.description.abstractСучасні стратегії підготовки майбутнього вчителя танцювального мистецтва відкривають нові орієнтири перед хореографічною освітою загалом. Важливим та перспективним завданням, що останнім часом набуває широкої актуальності серед педагогів-хореографів є формування творчого потенціалу свої вихованців. Нині великий інтерес до творчого потенціалу, здібностей і творчості майбутнього вчителя хореографії перед усім обумовлений розумінням важливості суспільного значення цих проблем.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectстудент-хореографuk
dc.subjectнародно-сценічний танецьuk
dc.titleЗначення творчого мислення для процесу формування творчого потенціалу студента-хореографа засобами народно-сценічного танцюuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Znachennia_tvorchoho_myslennia.pdf154,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.