Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2918
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куценко, Сергій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-06T11:26:36Z | - |
dc.date.available | 2014-12-06T11:26:36Z | - |
dc.date.issued | 2014-05-24 | - |
dc.identifier.citation | Куценко С.В. Значення творчого мислення для процесу формування творчого потенціалу студента-хореографа засобами народно-сценічного танцю / С.В. Куценко // Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (23-24 травня 2014 року). – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2014. – 76-81. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2918 | - |
dc.description.abstract | Сучасні стратегії підготовки майбутнього вчителя танцювального мистецтва відкривають нові орієнтири перед хореографічною освітою загалом. Важливим та перспективним завданням, що останнім часом набуває широкої актуальності серед педагогів-хореографів є формування творчого потенціалу свої вихованців. Нині великий інтерес до творчого потенціалу, здібностей і творчості майбутнього вчителя хореографії перед усім обумовлений розумінням важливості суспільного значення цих проблем. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О.О. | uk |
dc.subject | творче мислення | uk |
dc.subject | творчий потенціал | uk |
dc.subject | студент-хореограф | uk |
dc.subject | народно-сценічний танець | uk |
dc.title | Значення творчого мислення для процесу формування творчого потенціалу студента-хореографа засобами народно-сценічного танцю | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Znachennia_tvorchoho_myslennia.pdf | 154,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.