Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2918
Title: Значення творчого мислення для процесу формування творчого потенціалу студента-хореографа засобами народно-сценічного танцю
Authors: Куценко, Сергій Володимирович
Keywords: творче мислення
творчий потенціал
студент-хореограф
народно-сценічний танець
Issue Date: 24-May-2014
Publisher: ФОП Жовтий О.О.
Citation: Куценко С.В. Значення творчого мислення для процесу формування творчого потенціалу студента-хореографа засобами народно-сценічного танцю / С.В. Куценко // Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (23-24 травня 2014 року). – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2014. – 76-81.
Abstract: Сучасні стратегії підготовки майбутнього вчителя танцювального мистецтва відкривають нові орієнтири перед хореографічною освітою загалом. Важливим та перспективним завданням, що останнім часом набуває широкої актуальності серед педагогів-хореографів є формування творчого потенціалу свої вихованців. Нині великий інтерес до творчого потенціалу, здібностей і творчості майбутнього вчителя хореографії перед усім обумовлений розумінням важливості суспільного значення цих проблем.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2918
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Znachennia_tvorchoho_myslennia.pdf154,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.