Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2941
Title: Вплив компютеризованої реклами на становлення особистості дитини-дошкільника
Authors: Семчук, Світлана Іванівна
Keywords: соціалізація, інформаційні технології, реклама.
Issue Date: 2014
Publisher: МНУ імені В.О.Сухомлинського, - Вип. 1.45 (106). - Серія "Педагогічні науки" - 2014
Citation: Зб.наукових праць, - Миколаїв, 2014.
Series/Report no.: УДК;37.013.42+ 070 +372
Abstract: Анотація. У статті розкривається проблема впливу комп’ютеризованої реклами на становлення особистості дитини в дошкільному віці, проаналізовано сучасні погляди науковців на специфіку сприйняття екранних образів рекламних роликів, трансформацію дитячої картини світу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2941
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Семчук С.І (оновлена) docx.docx39,78 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.