Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2014-12-07T20:21:12Z-
dc.date.available2014-12-07T20:21:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВісник наукової лабораторіїї "Дошкільна освіта: історія,сучасність,перспективи розвитку у ХХІ ст. "uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2946-
dc.description.abstractРозкрито проблему дослідження інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освітиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП Жовтий О.О.uk
dc.subjectдошкільна освіта, компютерні технологіїuk
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези. Семчук С.І. Умань 2014.docx23,62 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.