Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2969
Title: ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НІМЕЧЧИНІ
Authors: Бойчевська, Ілона Борисівна
Keywords: іноземна мова
учитель іноземної мови
професійна соціалізація
педагогічна освіта
професійно-педагогічна підготовка
магістратура
бакалаврат
підвищення кваліфікації
компетенція
Issue Date: 2014
Publisher: СумДПУ
Citation: Бойчевська І.Б. Особливості професійної соціалізації вчителів іноземної мови у Німеччині / І.Б. Бойчевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов.ред. А.А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014. – №3 (37). – С.26-33.
Series/Report no.: УДК;[316.614+371.124] (430)
Abstract: Стаття висвітлює особливості професійної соціалізації вчителів іноземної мови у Німеччині. Розглянуто історію розвитку закладів педагогічної освіти, що бере свій початок ще з 1707 року. Схарактеризовано особливості підготовки вчителів іноземної мови у Німеччині, а саме розглянуто заклади, в яких майбутні вчителі іноземної мови можуть отримати освіту, тривалість та організацію навчання. Наголошено, що внаслідок федеративного поділу Німеччини кожна федеральна земля може мати свої власні особливості підготовки вчителів. Зазначено, що вчитель іноземної мови повинен досконало володіти іноземною мовою, процесами викладання та навчання, мати гарні знання з історії, географії та культури тієї країни, мови якої він навчає.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2969
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
osoblyvosti_profesijnoj_pidgotovky_vchyteliv_inozemnoji_movy.pdf238,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.