Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2975
Назва: Етнічні особливості формування толерантних взаємин старших дошкільників в контексті гендерної соціалізації
Автори: Карнаух, Леся Петрівна
Ключові слова: гендерна соціалізація
толерантність
взаємини
дошкільники
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Карнаух Л.П. Етнічні особливості формування толерантних взаємин старших дошкільників в контексті гендерної соціалізації /Л.П. Карнаух // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко П.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий, О.О. 2012. – Випуск 44. – С.110-115.
Серія/номер: УДК;.37.013.42+372
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню теоретико-концептуальних аспектів етнічних особливостей формування толерантних взаємин дошкільників в контексті гендерної соціалізації. Проаналізовано зміст та сутність понять: «гендерна соціалізація», «толерантні взаємини», які відображені в психолого-педагогічних дослідженнях. Розкрито положення про те, що гендерна соціалізація є основним соціальним процесом, через який здійснюється інтеграція між особистістю та суспільством засобами толерантних міжстатевих взаємин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2975
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
et_os_of_t_v_s_d_k_s.pdf244,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.