Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3021
Title: | Концептуальні засади системи методичної підготовки майбутніх учителів до екологічної освіти молодших школярів |
Authors: | Грітченко, Тетяна Яківна |
Keywords: | принципи сталого розвитку навколишнє середовище екологічна освіта екологізація освітнього середовища система методичної підготовки вчителів початкової школи вищий педагогічний навчальний заклад система безперервної екологічної освіти екологічна освіта молодших школярів |
Issue Date: | 4-Dec-2014 |
Publisher: | Науково-педагогічний фаховий журнал «Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології» |
Citation: | Грітченко Т. Я. Концептуальні засади системи методичної підготовки майбутніх учителів до екологічної освіти молодших школярів / Т. Я. Грітченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології №9 (43), 2014 : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – С. 79–85. |
Series/Report no.: | УДК 371.314+37.033+372.4 |
Abstract: | У статті проаналізовано основні недоліки підготовки майбутніх учителів до екологічної освіти молодших школярів, виявлено причини зазначених недоліків; визначено основні підсистеми в системі методичної підготовки вчителів до екологічної освіти молодших школярів; охарактеризовано компоненти системи підготовки студентів до екологічної освіти молодших школярів (змістовий, діяльнісний і мотиваційний), та аспекти, що представляють оптимальне поєднання компонентів (природничо-науковий, ціннісно-нормативний, діяльнісний); проаналізовано принципи відбору змісту екологічної освіти майбутніх учителів початкової школи. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3021 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kontseptualni_zasady.pdf | 250,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.