Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3117
Назва: Двостороння програма як одна з моделей білінгвального навчання у США
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: білінгвальне навчання
модель
двостороння програма
іноземна мова
Дата публікації: 2015
Видавництво: Молодь і ринок
Бібліографічний опис: Молодь і ринок : Щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2015. – № 1 (120). – С. 28–32.
Серія/номер: УДК 81.24(73)
середній навчальний заклад США
Короткий огляд (реферат): У статті коротко проаналізовано найбільш ефективні моделі білінгвальних програм, що застосовуються у практиці іншомовного навчання середніх навчальних закладів Сполучених Штатів Америки. Більш детально описана специфіка двосторонньої програми або програми двомовного занурення, що, на думку більшості американських спеціалістів, є досить результативною у формуванні двомовної особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3117
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dvostoronnya_programa_yak_odna_z_modelei_bilingvalnogo_navchannya_u_SHA.pdf167,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.