Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3117
Назва: | Двостороння програма як одна з моделей білінгвального навчання у США |
Автори: | Білецька, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | білінгвальне навчання модель двостороння програма іноземна мова |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Молодь і ринок |
Бібліографічний опис: | Молодь і ринок : Щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2015. – № 1 (120). – С. 28–32. |
Серія/номер: | УДК 81.24(73) середній навчальний заклад США |
Короткий огляд (реферат): | У статті коротко проаналізовано найбільш ефективні моделі білінгвальних програм, що застосовуються у практиці іншомовного навчання середніх навчальних закладів Сполучених Штатів Америки. Більш детально описана специфіка двосторонньої програми або програми двомовного занурення, що, на думку більшості американських спеціалістів, є досить результативною у формуванні двомовної особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3117 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dvostoronnya_programa_yak_odna_z_modelei_bilingvalnogo_navchannya_u_SHA.pdf | 167,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.