Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3193
Назва: | Педагогіка позитивізму Герберта Спенсера |
Автори: | Старовойтова, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | Герберт Спенсер позитивізм |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | УДК 37(410.1)(092) |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток науки в XIX ст., усвідомлення її значущості для промисловості та суспільного добробуту зумовили виникнення позитивізму — філософської течії, головним предметом якої стало наукове знання, тобто «позитивне» знання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3193 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pedahohika_pozytyvizmu_spensera.pdf | 212,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.