Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапелюшна, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-10-15T08:55:22Z-
dc.date.available2015-10-15T08:55:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation3. Розвиток навичок аналізу шкільного підручника майбутніми вчителями англійської мови / Т. В. Капелюшна // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – Черкаси, 2015. – № 3 (336). – С. 31–34.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3204-
dc.description.abstractУ статті здійснена спроба розглянути ефективні прийоми аналізу шкільного підручника з англійської мови студентами напряму підготовки «Філологія. Мова і література (англійська)», які зможуть бути ними використані у практичній діяльності під час вибору підручника для роботи в школі, враховуючи його недоліки та переваги.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЧеркасиuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.671+811.111(07)-
dc.subjectшкільний підручник з англійської мови недолікиuk
dc.subjectаналіз-
dc.subjectпереваги-
dc.subjectвимоги-
dc.subjectнавички-
dc.titleРОЗВИТОК НАВИЧОК АНАЛІЗУ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kapeliushna T.pdf482,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.