Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3204
Назва: | РОЗВИТОК НАВИЧОК АНАЛІЗУ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
Автори: | Капелюшна, Тетяна Вікторівна |
Ключові слова: | шкільний підручник з англійської мови недоліки аналіз переваги вимоги навички |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Черкаси |
Бібліографічний опис: | 3. Розвиток навичок аналізу шкільного підручника майбутніми вчителями англійської мови / Т. В. Капелюшна // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – Черкаси, 2015. – № 3 (336). – С. 31–34. |
Серія/номер: | УДК 371.671+811.111(07) |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснена спроба розглянути ефективні прийоми аналізу шкільного підручника з англійської мови студентами напряму підготовки «Філологія. Мова і література (англійська)», які зможуть бути ними використані у практичній діяльності під час вибору підручника для роботи в школі, враховуючи його недоліки та переваги. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3204 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kapeliushna T.pdf | 482,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.