Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3279
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шульга, Наталія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-03T17:48:58Z | - |
dc.date.available | 2015-11-03T17:48:58Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Шульга Н.В. Організаційно-педагогічні засади розвитку полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» /Наталія Володимирівна Шульга, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2015. – 22 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3279 | - |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена дослідженню принципів полікультурної організації навчального процесу в університетах Великої Британії. Здійснено теоретичне узагальнення й обґрунтовано новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, яке полягає у виявленні та розкритті організаційно-педагогічних засад розвитку полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, з’ясуванні шляхів використання позитивного досвіду британських університетів у реалізації полікультурної освіти на теренах вищої школи України. Розкрито історичні передумови та визначено періоди розвитку полікультурної освіти у Великій Британії відповідно до її нормативно-законодавчого підґрунтя; на основі аналізу навчальних програм полікультурної освіти окремих університетів Великої Британії схарактеризовано організаційно-педагогічні засади розвитку полікультурної освіти у цих навчальних закладах. Виділено особливості полікультурних навчальних планів ВНЗ Великої Британії як сприятливого середовища для професійної підготовки студентів та окреслено можливості використання позитивного британського науково-практичного досвіду впровадження полікультурної освіти студентів у системі вищої освіти України. Уточнено трактування сутнісних характеристик поняття «полікультурна освіта». Удосконалено та розширено наукові уявлення про мету, теоретичні підходи та принципи полікультурної освіти у вищій школі Великої Британії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань – 2015 | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378(41)(043.3) | - |
dc.subject | полікультурна освіта | uk |
dc.subject | полікультурність | uk |
dc.subject | поліетнічність | - |
dc.subject | вища освіта | - |
dc.subject | університет | - |
dc.subject | навчальний план | - |
dc.subject | студенти з етнічних меншин | - |
dc.subject | Велика Британія | - |
dc.subject | еоретичні засади проблеми розвитку полікультурної освіти | - |
dc.subject | Розвиток полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії | - |
dc.title | Організаційно-педагогічні засади розвитку полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Organizacijno-pedagogichni_zasady`_rozvy`tku_polikul`turnoyi_osvity`_u_vy`shhy`x_navchal`ny`x_zakladax_Vely`koyi_Bry`taniyi.pdf | 693,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.