Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3279
Назва: | Організаційно-педагогічні засади розвитку полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії |
Автори: | Шульга, Наталія Володимирівна |
Ключові слова: | полікультурна освіта полікультурність поліетнічність вища освіта університет навчальний план студенти з етнічних меншин Велика Британія еоретичні засади проблеми розвитку полікультурної освіти Розвиток полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Умань – 2015 |
Бібліографічний опис: | Шульга Н.В. Організаційно-педагогічні засади розвитку полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» /Наталія Володимирівна Шульга, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2015. – 22 с. |
Серія/номер: | УДК 378(41)(043.3) |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена дослідженню принципів полікультурної організації навчального процесу в університетах Великої Британії. Здійснено теоретичне узагальнення й обґрунтовано новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, яке полягає у виявленні та розкритті організаційно-педагогічних засад розвитку полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, з’ясуванні шляхів використання позитивного досвіду британських університетів у реалізації полікультурної освіти на теренах вищої школи України. Розкрито історичні передумови та визначено періоди розвитку полікультурної освіти у Великій Британії відповідно до її нормативно-законодавчого підґрунтя; на основі аналізу навчальних програм полікультурної освіти окремих університетів Великої Британії схарактеризовано організаційно-педагогічні засади розвитку полікультурної освіти у цих навчальних закладах. Виділено особливості полікультурних навчальних планів ВНЗ Великої Британії як сприятливого середовища для професійної підготовки студентів та окреслено можливості використання позитивного британського науково-практичного досвіду впровадження полікультурної освіти студентів у системі вищої освіти України. Уточнено трактування сутнісних характеристик поняття «полікультурна освіта». Удосконалено та розширено наукові уявлення про мету, теоретичні підходи та принципи полікультурної освіти у вищій школі Великої Британії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3279 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Organizacijno-pedagogichni_zasady`_rozvy`tku_polikul`turnoyi_osvity`_u_vy`shhy`x_navchal`ny`x_zakladax_Vely`koyi_Bry`taniyi.pdf | 693,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.