Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3302
Title: | Інноваційні аспекти формування особистості майбутнього вчителя-словесника та українознавця |
Authors: | Гончарук, Валентина Анатоліївна |
Keywords: | майбутній учитель-словесник та українознавець інноваційні аспекти формування особистості майбутнього вчителя інноваційна професійна діяльність новітні методики і технології навчання (виховання) професійна підготовка майбутнього вчителя інноваційні ідеї авторські навчальні програми і методики впровадження інноваційних технологій інноваційний продукт |
Issue Date: | 13-Mar-2015 |
Publisher: | Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка |
Citation: | Гончарук В. А. Інноваційні аспекти формування особистості майбутнього вчителя-словесника та українознавця / В. Гончарук // Мат-ли наук.-практ. конф. «Професійна свобода особистості у вимірах гуманістичної спадщини Антона Макаренка та Івана Зязюна» (м. Полтава, 13 березня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 37–39. |
Abstract: | Особливої актуальності набуває проблема професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника та українознавця, у процесі якої має здійснюватися формування його особистості.Можна виокремити три групи чинників, які зумовлюють необхідність перегляду пріоритетів у системі професійної підготовки вчителя. Трансформації в національній освіті, пов’язані з реалізацією ідей гуманістичної педагогіки, у центрі уваги якої перебуває особистість зі своїми інтересами, прагненнями, сподіваннями.Педагогічна галузь має набути інноваційного характеру, а її суб’єкти (вчителі та учні) у зв’язку з цим повинні змінити свій тип життя. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3302 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Innovacijni aspekty` formuvannya osoby`stosti majbutn`ogo vchy`telya-slovesny`ka ta ukrayinoznavcya.pdf | 264,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.