Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Роєнко, Людмила Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Волошина, Ганна Петрівна | - |
dc.contributor.author | Волошин, Петро Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-11T16:58:49Z | - |
dc.date.available | 2015-11-11T16:58:49Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544 | - |
dc.description.abstract | У статті порушується проблема термінологічної підготовки майбутнього учителя початкової школи, оскільки термінологія – найголовніший компонент, який визначає нормативність мови спеціальності. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції. З метою систематизації найважливіших понять сучасної методики навчання української мови визначені основні з них, які допоможуть учителям зрозуміти їх сутність. Розкрито змістовий аспект термінів, що допомагають усвідомити необхідність обґрунтування підпорядкування понять, визначити основні і другорядні. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134+001.4+821.161.2; | - |
dc.subject | предметна компетентність | uk |
dc.subject | учитель початкової школи | uk |
dc.subject | методична підготовка | uk |
dc.subject | термінознавство | uk |
dc.title | Термінологічна підготовка учителя початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TERMINOLOHIChNA PIDHOT.pdf | 258,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.