Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544
Назва: | Термінологічна підготовка учителя початкової школи |
Автори: | Роєнко, Людмила Миколаївна Волошина, Ганна Петрівна Волошин, Петро Миколайович |
Ключові слова: | предметна компетентність учитель початкової школи методична підготовка термінознавство |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Умань |
Бібліографічний опис: | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини |
Серія/номер: | УДК 371.134+001.4+821.161.2; |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується проблема термінологічної підготовки майбутнього учителя початкової школи, оскільки термінологія – найголовніший компонент, який визначає нормативність мови спеціальності. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції. З метою систематизації найважливіших понять сучасної методики навчання української мови визначені основні з них, які допоможуть учителям зрозуміти їх сутність. Розкрито змістовий аспект термінів, що допомагають усвідомити необхідність обґрунтування підпорядкування понять, визначити основні і другорядні. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TERMINOLOHIChNA PIDHOT.pdf | 258,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.