Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, Катерина Віталіївна-
dc.date.accessioned2015-11-14T11:40:29Z-
dc.date.available2015-11-14T11:40:29Z-
dc.date.issued2015-01-
dc.identifier.citationДосвід організації соціально-виховної роботи з дітьми за місцем проживання у ІІ половині XX століття / К.В. Іващенко // Народна освіта : електрон. наук. фах. вид. / Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів, Ін-т педагогіки АПН України, Міжнар. освітній фонд ім. Ярослава Мудрого. – Біла Церква: [б. в.], 2015. – Вип 1 (25). Режим доступу до журн. : http://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2722uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3630-
dc.description.abstractПредставлено основні напрями соціально-виховної роботи з дітьми за місцем проживання у ІІ половині ХХ століття. Розкрито особливості практичного втілення ідей соціального виховання в досліджуваний період: розглянуто зміст, форми, методи соціально-виховної роботи з дітьми за місцем проживання. Проаналізовано роль та діяльність основних соціальних інститутів досліджуваного періоду, за підтримки яких здійснювалося соціальне виховання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher"Народна освіта" - електронне наукове фахове виданняuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.013.42:374.3-
dc.subjectсоціальне виховання в ІІ половині ХХ століття, позакласна та позашкільна виховна робота, соціально-виховна робота за місцем проживання, «педагогіка середовища», «педагогіка мікрорайону».uk
dc.titleДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ У ІІ ПОЛОВИНІ XX СТОЛІТТЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.