Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3758
Title: Науково-методичний посібник Обдарована дитина 2015
Authors: Сирота, Всеволод Маркович
Сирота, Зоя Миколаївна
Keywords: художньо-творчий розвиток
Issue Date: 2015
Publisher: ВПЦ "Візаві"
Citation: ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ Навчально-методичний посібник для студентів мистецько-педагогічних факультетів Укладачі: Сирота З.М., Сирота В.М., Радченко С.М., Радченко С.П., Тименко В.П., Балдинюк Д.І., Балдинюк Н.А., Волошин П.М., Куценко С.В., Король А.М., Музика О.Я., Семенчук В.В., Терещенко Л.Д. Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні Вченої Ради мистецько-педагогічного факультету Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (протокол № від 29 квітня 2015 року).
Abstract: У навчально-методичному посібнику розкрито особливості художньо-творчого розвитку обдарованих дітей у мистецькій освіті. Авторами посібника обгрунтовано сутність понять «творчість», «творча особистість», «творчий розвиток», передумови формування творчого потенціалу особистості школяра, симбіоз пізнавальних і творчих інтересів батьків та обдарованих дітей у мистецтві. Матеріали навчально-методичного посібника є теоретично та методично обґрунтованими і спрямовані на ефективну підготовку майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти. Навчально-методичний посібник рекомендовано для викладачів вищих навчальних закладів і вчителів художньо-естетичного циклу сучасної школи.
Description: Охороняється законом про авторське право
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3758
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 Науково-методичний посібник Обдарована дитина 2015.pdfХУДОЖНЬО-ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ Навчально-методичний посібник для студентів мистецько-педагогічних факультетів 9,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.