Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3765
Title: Розвиток громадсько-педагогічного руху як об’єктивний чинник виникнення дитячого руху (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)
Authors: Коляда, Наталія Миколаївна
Keywords: розвиток громадсько-педагогічного руху, дитячий рух, чинники виникнення дитячого руху
Issue Date: 2014
Citation: Коляда Н. М. Розвиток громадсько-педагогічного руху як об’єктивний чинник виникнення дитячого руху / Н. М. Коляда // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий, 2014. – Вип. 1 (9). – С. 223–229.
Series/Report no.: УДК (477)(043.3);
Abstract: У статті схарактеризовано розвиток громадсько-педагогічного руху кінця ХІХ – початку ХХ ст. як важливого об’єктивного чинника виникнення дитячого руху – нового засобу цільового соціального виховання підростаючого покоління, різнопланового соціально-педагогічного явища, основними ознаками якого є самодіяльність, певною мірою самоорганізованість і громадськість. Важливим методологічним підходом до пізнання дитячого руху як соціально-педагогічного явища стало наукове осмислення чинників його виникнення. Важливим об’єктивним чинником виникнення дитячого руху розглядаємо суспільно-педагогічний рух кінця ХІХ – початку ХХ ст., який ґрунтується на ідеях педагогів-реформаторів, що стали теоретико-практичною основою, стимулом цілеспрямованої організації дитячої активності та зародження педагогіки дитячого руху. Провідною ідеєю всіх концепцій виховання і навчання досліджуваного періоду стала гуманістична ідея самоцінності особистості дитини.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3765
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Problemu_pidgotovku.pdf169,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.