Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3765
Title: | Розвиток громадсько-педагогічного руху як об’єктивний чинник виникнення дитячого руху (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) |
Authors: | Коляда, Наталія Миколаївна |
Keywords: | розвиток громадсько-педагогічного руху, дитячий рух, чинники виникнення дитячого руху |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Коляда Н. М. Розвиток громадсько-педагогічного руху як об’єктивний чинник виникнення дитячого руху / Н. М. Коляда // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий, 2014. – Вип. 1 (9). – С. 223–229. |
Series/Report no.: | УДК (477)(043.3); |
Abstract: | У статті схарактеризовано розвиток громадсько-педагогічного руху кінця ХІХ – початку ХХ ст. як важливого об’єктивного чинника виникнення дитячого руху – нового засобу цільового соціального виховання підростаючого покоління, різнопланового соціально-педагогічного явища, основними ознаками якого є самодіяльність, певною мірою самоорганізованість і громадськість. Важливим методологічним підходом до пізнання дитячого руху як соціально-педагогічного явища стало наукове осмислення чинників його виникнення. Важливим об’єктивним чинником виникнення дитячого руху розглядаємо суспільно-педагогічний рух кінця ХІХ – початку ХХ ст., який ґрунтується на ідеях педагогів-реформаторів, що стали теоретико-практичною основою, стимулом цілеспрямованої організації дитячої активності та зародження педагогіки дитячого руху. Провідною ідеєю всіх концепцій виховання і навчання досліджуваного періоду стала гуманістична ідея самоцінності особистості дитини. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3765 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Problemu_pidgotovku.pdf | 169,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.