Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3931
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терещук, Андрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-26T10:28:01Z | - |
dc.date.available | 2015-11-26T10:28:01Z | - |
dc.date.issued | 2015-11-26 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3931 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання пов’язані з профільним навчанням учнів, приділяється увага історії його впровадження у загальноосвітніх закладах із середини XVIII ст. Профільне навчання розглядається у зв’язку з проблемами, які з’явились у вітчизняній освіті з розвитком масової, класно-урочної системи навчання, яка спричинила суперечність між індивідуальним розвитком особистості учня та навчанням, що орієнтоване на учнівський колектив. У статті доводиться, що це протиріччя, яке є історичним надбанням вітчизняної освіти, сьогодні є передумовою для подальших досліджень пов’язаних із профільним навчанням. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 6(07); | - |
dc.subject | класно-урочна система навчання, диференційоване навчання, профільне навчання. | uk |
dc.title | Ґенеза проблеми профільного навчання у вітчизняному досвіді шкільної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Терещук А становлення профільного навча Стаття Office Word.doc | 105,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.