Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3931
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещук, Андрій Іванович-
dc.date.accessioned2015-11-26T10:28:01Z-
dc.date.available2015-11-26T10:28:01Z-
dc.date.issued2015-11-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3931-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання пов’язані з профільним навчанням учнів, приділяється увага історії його впровадження у загальноосвітніх закладах із середини XVIII ст. Профільне навчання розглядається у зв’язку з проблемами, які з’явились у вітчизняній освіті з розвитком масової, класно-урочної системи навчання, яка спричинила суперечність між індивідуальним розвитком особистості учня та навчанням, що орієнтоване на учнівський колектив. У статті доводиться, що це протиріччя, яке є історичним надбанням вітчизняної освіти, сьогодні є передумовою для подальших досліджень пов’язаних із профільним навчанням.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 6(07);-
dc.subjectкласно-урочна система навчання, диференційоване навчання, профільне навчання.uk
dc.titleҐенеза проблеми профільного навчання у вітчизняному досвіді шкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терещук А становлення профільного навча Стаття Office Word.doc105,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.