Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3931
Title: | Ґенеза проблеми профільного навчання у вітчизняному досвіді шкільної освіти |
Authors: | Терещук, Андрій Іванович |
Keywords: | класно-урочна система навчання, диференційоване навчання, профільне навчання. |
Issue Date: | 26-Nov-2015 |
Series/Report no.: | УДК 6(07); |
Abstract: | У статті розглядаються питання пов’язані з профільним навчанням учнів, приділяється увага історії його впровадження у загальноосвітніх закладах із середини XVIII ст. Профільне навчання розглядається у зв’язку з проблемами, які з’явились у вітчизняній освіті з розвитком масової, класно-урочної системи навчання, яка спричинила суперечність між індивідуальним розвитком особистості учня та навчанням, що орієнтоване на учнівський колектив. У статті доводиться, що це протиріччя, яке є історичним надбанням вітчизняної освіти, сьогодні є передумовою для подальших досліджень пов’язаних із профільним навчанням. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3931 |
Appears in Collections: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Терещук А становлення профільного навча Стаття Office Word.doc | 105,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.