Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3931
Title: Ґенеза проблеми профільного навчання у вітчизняному досвіді шкільної освіти
Authors: Терещук, Андрій Іванович
Keywords: класно-урочна система навчання, диференційоване навчання, профільне навчання.
Issue Date: 26-Nov-2015
Series/Report no.: УДК 6(07);
Abstract: У статті розглядаються питання пов’язані з профільним навчанням учнів, приділяється увага історії його впровадження у загальноосвітніх закладах із середини XVIII ст. Профільне навчання розглядається у зв’язку з проблемами, які з’явились у вітчизняній освіті з розвитком масової, класно-урочної системи навчання, яка спричинила суперечність між індивідуальним розвитком особистості учня та навчанням, що орієнтоване на учнівський колектив. У статті доводиться, що це протиріччя, яке є історичним надбанням вітчизняної освіти, сьогодні є передумовою для подальших досліджень пов’язаних із профільним навчанням.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3931
Appears in Collections:Факультет інженерно-педагогічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.