Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3933
Назва: | РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСКУСІЙ ЩОДО НАВЧАННЯ СТАРОДАВНІХ МОВ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ГІМНАЗІЙНІЙ ОСВІТІ (друга половина ХІХ − початок ХХ століття) |
Автори: | Паладьєва, Алла Федорівна Бріт, Надія Михайлівна |
Ключові слова: | педагогічні дискусії стародавні мови класична та реальна гімназії середні навчальні заклади навчальний процес реформування середньої школи |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О. О. |
Бібліографічний опис: | П14 Паладьєва А. Ф. Розвиток педагогічних дискусій щодо навчання стародавніх мов у вітчизняній гімназійній освіті (друга половина хіх − початок хх століття) : монографія / А. Ф. Паладьєва., Н. М. Бріт. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – 213 с. |
Серія/номер: | УДК 37(477)(09)+811.14+811.124 ББК 74.03(4Укр)-+81.45+81.461; |
Короткий огляд (реферат): | Схарактеризовано зміст педагогічних дискусій навколо стародавніх мов у гімназійній освіті (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). Визначено особливості дебатів щодо місця латинської та грецької мов у навчальному процесі гімназій означеного періоду. Обґрунтовано етапи педагогічних дискусій щодо стародавніх мов у контексті освітніх реформ другої половини ХІХ – початку ХХ століття. Удосконалено та розширено наукові уявлення про освітні реформи, нормативно-правову базу, політичний вплив на розвиток гімназійної освіти, з одного боку, а з другого, усвідомлення значення дискусій для загального розвитку і диференціації освітньої системи в державі. Подальшого розвитку набули характеристика програмно-методичного та кадрового забезпечення; з’ясування особливостей системи гімназійної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3933 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pedagogichny diskusii shchodo navchannya starodavnih mov.pdf | 1,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.