Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3964
Title: | ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ІНСТИТУТІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ |
Authors: | Гончар, Галина Іванівна |
Keywords: | мотивація фізичне виховання фізична культура професійно-прикладна фізична підготовка |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Видавництво “Науковий світ” |
Citation: | ГОНЧАР ГАЛИНА ІВАНІВНА УДК 796. 07- 043.3 ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ІНСТИТУТІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ 24.00.02 – фізична культура, фізичне виховання різних груп населення Автореферат на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання і спорту |
Series/Report no.: | УДК 796. 07- 043.3; |
Abstract: | Проблема вдосконалення підготовки фахівців у сфері фізичного виховання і спорту з кожним роком стає все більш актуальною. За останній час у державі було прийнято декілька постанов, що стосуються реформування системи фізичного виховання школярів та студентської молоді, Закон України «Про фізичну культуру і спорт» (11.2009), де є положення про підвищення якості підготовки вчителів фізичної культури і викладачів фізичного виховання. Сьогодні в системі освіти йде пошук шляхів підвищення ефективності навчального процесу для максимального наближення випускників ВНЗ до моделі підготовки професіонала (Л. П. Пилипей, 2011). В Україні фахівців для цієї сфери готують більше 100 ВНЗ, їх ліцензійний обсяг перевищує потребу галузі в 10–15 разів (Т. Ю. Круцевич, 2011). На спеціальність «Фізичне виховання» часто вступають випускники шкіл, які не мають досвіду спортивної діяльності, а їх заняття фізичними вправами обмежуються уроками фізичної культури. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3964 |
Appears in Collections: | Факультет фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат.pdf | 371,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.