Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3985
Назва: | Теорія і методика інтелектуального розвитку підлітків у процесі проектно-технологічної діяльності |
Автори: | Нагайчук, Олена Валеріївна |
Ключові слова: | інтелект інтелектуальна активність інтелектуальний розвиток інтелектуальні уміння проектно-технологічна діяльність трудове навчання |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Умань : СПД Жовтий |
Бібліографічний опис: | Нагайчук О.В. Теорія і методика інтелектуального розвитку підлітків у процесі проектно-технологічної діяльності : навчально-методичний посібник. – Умань : СПД Жовтий, 2011. – 220с. |
Серія/номер: | УДК [6 (07)+371.381](075); ББК (74.268+74.269)я73; |
Короткий огляд (реферат): | У посібнику розкриваються різні підходи до визначення сутності понять «інтелект», «інтелектуальний розвиток», «інтелектуальна активність», «інтелектуальні уміння» у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито зміст, функції та структуру проектно-технологічної діяльності як засобу інтелектуального розвитку учнів на уроках трудового навчання, виокремлено етапи процесу формування інтелектуальних умінь школярів у процесі роботи над проектом, обґрунтовано методику стимулювання інтелектуальної активності учнів, розроблено алгоритм діагностики інтелектуального розвитку учнів основної школи у процесі проектно-технологічної діяльності, виявлено організаційно-методичні умови інтелектуального розвитку учнів у процесі проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3985 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TEORIYa_I METODY`KA_INTELEKTUAL`NOGO_ROZVY`TKU.pdf | 2,5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.