Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4001
Title: Корпоративна соціальна відповідальність як чинник підвищення ефективності сучасного бізнесу
Authors: Бержанір, Анатолій Леонідович
Keywords: соціальна відповідальність бізнесу
корпоративна соціальна відповідальність
стейкхолдери
корпоративна етика
соціальний аудит
Issue Date: 2014
Publisher: Донецький національний університет
Citation: Бержанір А.Л. Корпоративна соціальна відповідальність як чинник підвищення ефективності сучасного бізнесу [Текст]: / А.Л. Бержанір // Збірник наукових праць ,,Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia. Економіка і організація управління”// Донецький національний університет – Вінниця, 2014. – Випуск № 1 (17)–2 (18).
Series/Report no.: УДК 338.24(045);
Abstract: В статті показано значущість соціальної відповідальності бізнесу для підвищення його ефективності та процес її становлення в західних країнах протягом XX століття. Обгрунтовано основні теоретико-методологічні положення, що визначають сутність і зміст корпоративної соціальної відповідальності як чинника економічного розвитку. Соціальною відповідальністю бізнесу є досягнення високих фінансових результатів корпорації з дотриманням етичних цінностей та поваги до людей і навколишнього середовища. Визначено напрями, підходи та структуру соціально відповідального бізнесу. Вказано, що у країнах з ринковою економікою діяльність із забезпечення корпоративної соціальної відповідальності визначається як прагматичний напрямок розвитку бізнесу, який забезпечує високу ефективність функціонування фірми та управління ризиками. Підкреслено значущість складання соціальних звітів та проведення соціального аудиту.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4001
ISSN: 2307-2318
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korporat_soc_vidpovid.pdf405,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.