Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4078
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Лариса Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-30T06:36:10Z | - |
dc.date.available | 2015-11-30T06:36:10Z | - |
dc.date.issued | 2015-11-30 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Л. В. Ґенеза теорії педагогічного стимулювання в філософсько-педагогічної думки / Л. В. Ткачук // Педагогічний альманах: В. В. Кузьменко(голова) та ін. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. – Випуск 27. – С.304-310 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4078 | - |
dc.description.abstract | У статті прослідковано ґенезу теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки. У становленні теорії педагогічного стимулювання виділено два основних періоди – період панування авторитарної педагогіки і авторитарних стосунків в освітній системі (з найдавніших часів до 80 рр. ХХ століття) і період переходу до гуманної педагогіки – педагогіки підтримки (остання чверть ХХ століття – початок третього тисячоліття). Відзначається, що необхідним і важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37(477)(09) | - |
dc.subject | ґенеза, педагогічне стимулювання, вітчизняна філософсько-педагогічна думка, гумання педагогіка, освітя парадигма, ситуація успіху,педагогіка підтримки, авторитарна педагогіка, педагогічна теорія, педагогіка успіху | uk |
dc.title | Генеза теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
GENEZA_ TEORII' _PEDAGOGIChNOGO BSTYMULJuVANNJa _V_ ISTORII' _VITChYZNJaNOI' _FILOSOFS''KO-PEDAGOGIChNOI' _DUMKY.pdf | 207,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.