Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4078
Title: | Генеза теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки |
Authors: | Ткачук, Лариса Василівна |
Keywords: | ґенеза, педагогічне стимулювання, вітчизняна філософсько-педагогічна думка, гумання педагогіка, освітя парадигма, ситуація успіху,педагогіка підтримки, авторитарна педагогіка, педагогічна теорія, педагогіка успіху |
Issue Date: | 30-Nov-2015 |
Citation: | Ткачук Л. В. Ґенеза теорії педагогічного стимулювання в філософсько-педагогічної думки / Л. В. Ткачук // Педагогічний альманах: В. В. Кузьменко(голова) та ін. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. – Випуск 27. – С.304-310 |
Series/Report no.: | УДК 37(477)(09) |
Abstract: | У статті прослідковано ґенезу теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки. У становленні теорії педагогічного стимулювання виділено два основних періоди – період панування авторитарної педагогіки і авторитарних стосунків в освітній системі (з найдавніших часів до 80 рр. ХХ століття) і період переходу до гуманної педагогіки – педагогіки підтримки (остання чверть ХХ століття – початок третього тисячоліття). Відзначається, що необхідним і важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4078 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GENEZA_ TEORII' _PEDAGOGIChNOGO BSTYMULJuVANNJa _V_ ISTORII' _VITChYZNJaNOI' _FILOSOFS''KO-PEDAGOGIChNOI' _DUMKY.pdf | 207,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.