Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4111
Title: ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ ІГОР У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ НА ФІЗИЧНУ КУЛЬТУРУ СТУДЕНТОК ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Authors: Маєвський, Микола Іванович
Keywords: цінності
фізична культура
змістова модель
студентки
народні ігри
педагогічні спеціальності
ціннісні орієнтації
фізична культура
звичаї
традиції
Issue Date: 2015
Publisher: // Физическое воспитание студентов. 2015. № 5
Citation: Маєвський М.І. Ефективність використання народних ігор у формуванні ціннісних орієнтацій на фізичну культуру студенток педагогічних спеціальностей // Физическое воспитание студентов. - 2015. - № 5. - С. 39-45
Abstract: Мета:встановити ефективність розробленої структурно-змістової моделі формування ціннісних орієнтацій на фізичну культуру студенток педагогічних спеціальностей. Матеріал: дівчата педагогічних спеціальностей, які були віднесені до контрольної групи (28 осіб) та експериментальної (30 осіб). Для встановлення ефективності моделі формування ціннісних орієнтацій застосовувалось соціологічне анкетування, тестування фізичної та теоретичної підготовленості, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати: Встановлено, що оптимальним в технології реалізації структурно-змістової моделі формування ціннісних орієнтацій на фізичну культуру в майбутніх вчителів української філології в процесі занять фізичним вихованням є поєднанням чотирьох блоків (теоретичного, методичного, практичного і управлінського), що забезпечує вплив на фізичну та духовно-інтелектуальну сторони студенток. Висновки: Доведено, що через активне пізнавальне включення в традиції і звичаї українського народу відбувається утвердження психологічної і соціальної готовності дівчат до проведення культурних заходів з елементами рухової активності в особистій і майбутній фаховій практиці.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4111
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.