Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4153
Title: Motivational Strategies in EFL Practice
Other Titles: Мотиваційні підходи до вивчення англійської мови як іноземної
Authors: Капелюшна, Тетяна Вікторівна
Keywords: Motivation
strategy
learners
EL2 learning
self-reflection
feedback
school practice
Issue Date: 2015
Publisher: Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М
Citation: Капелюшна Тетяна. Motivational Strategies in EFL Practice. / Тетяна Капелюшна // Актуальні проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов : матеріали наук.-практ. семін. – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2015. – С. 48–50
Abstract: Motivation is one of the key factors that determine success in EL2 learning. Strategies in motivating language learners should be seen as an important aspect of their theoretical analysis and practical implementation. Motivation is undoubtedly viewed from the point of teachers' own experience and their self reflection. Only the chain starting with increasing pre-service teachers' motivation can result in increasing students' motivation in the classroom both during the school practice and in-service activities.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4153
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kapelyushnat_tezyseminar_Ніжин.pdf231,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.