Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Репозитарій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
ПГФ, ФФМІ, ФІПО
Природничо-географічний факультет
Факультет фізики, математики та інформатики
Факультет інженерно-педагогічної освіти
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-6 зі 6.
назад
1
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2023-04-30
GAMIFICATION TECHNOLOGY AS AN ELEMENT OF EDUTAINMENT
Тітова, Любов Олександрівна
2023
ЗАСОБИ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МЕДІАГРАМОТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Тітова, Любов Олександрівна
2023-03
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Тітова, Любов Олександрівна
2023-03
СОЦІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ
Тітова, Любов Олександрівна
2023
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЮ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ОНЛАЙНОВОГО НАВЧАННЯ
Стеценко, Володимир Петрович
;
Тітова, Любов Олександрівна
2023
Програмування
Ковтанюк, Максим Сергійович
;
Тітова, Любов Олександрівна
Перегляд
Автор
6
Тітова, Любов Олександрівна
1
Ковтанюк, Максим Сергійович
1
Стеценко, Володимир Петрович
Тема
4
Технологія гейміфікації
2
Gamification
2
Gamification technology
2
Students
2
Гра
2
Здобувачі освіти
2
Програмування
1
Edutainment
1
Google Blockly
1
Information and digital competence
.
далі >